KOLEJNE NOWOŚCI OD FEMMELUXE

 Hej kochani! Jak czujecie się z tym, że mamy już 2021 rok? Ja w dalszym ciągu nie mogę w to uwierzyć, a jeszcze pamiętam jak niedawno były wakacje. Niesamowicie szybko leci mi czas, Wam również? Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zamówieniem ze strony FEMMELUXE. W ubiegłym roku pokochałam wygodę, a wraz z tym dresy więc jak tylko zobaczyłam, że na stronie jest ich ogromny wybór to postanowiłam od razu zamówić dwie pary. Wybór padł na różowe oraz białe. Dresy są wykonane z bardzo mięciutkiego materiału przez co są miłe w dotyku. Według mnie w dresach najważniejsza jest wygoda, a te właśnie takie są.

Kolejną rzeczą są czarne spodnie, które spodobały mi się już na samym początku jak tylko zaczęłam zamawiać ze strony FEMMELUXE. Czarne spodnie to jest klasyk, pasują do wszystkieg.  Uważam, że w każdej garderobie powinny się takie spodnie znaleźć. Ja akurat zamówiłam swoje w rozmiarze S ale niestety okazały się za troszkę za duże szczególnie w brzuchu. 


Ostatnią rzeczą jest satynowa sukienka z marszczeniami. Na samym początku wahałam się miedzy czerwoną, a czarną ponieważ obydwie były naprawdę piękne. Jednak finalnie wybór padł na czerwoną. Jest elegancka i bardzo kobieca więc idealnie pasowałaby na romatyczną randkę czy imprezę. Z niecierpliwością czekam już na letnie dni kiedy będę mogła ją ubrać. W połączeniu ze szpilkami i małą torebkę wyglądać będzie obłędnie! Lubicie czerwone sukienki? ♥


Na kanale od paru dni jest nowy film w którym opowiadam o hitach kosmetycznych z 2020roku! Dodatkowo w filmie jest rozdanie gdzie do wygrania są kosmetyki od NYX! Warto wziąć udział. 
Zapraszam ♥


Komentarze