Dziewczęca stylizacja | Różowa sukienka



Już nie pamiętam kiedy na blogu pojawiła się sesja tak bardzo dziewczęca! Zazwyczaj moje outfity do zdjęć opierały się głównie na spodniach, a rzadko kiedy na sukienkach czy spódniczkach. Jednak ostatnio postanowiłam to zmienić i na sesję ubrałam się nieco inaczej. Sukienka, którą widzicie na zdjęciach poniżej jest to moja nowość w szafie w której jestem totalnie zakochana. Ta lekka, zwiewna i przede wszystkim bardzo dziewczęca sukienka jest idealna na różne okazję. Odkąd tylko pamiętam uwielbiałam nosić sukienki. Jako mała dziewczynka byłam ubierana w nie bardzo często i jak widać miłość do nich pozostała mi do dnia dzisiejszego! A Wy jesteście raczej miłośniczkami sukienek czy spodni? Chętnie się dowiem, piszcie! :*
BUTY: GEMRE


Przy okazji zapraszam Was też na najnowszego, urodzinowego vloga!


Komentarze